Novinky

12.10.2017 13:21

Ve čtvrtek 19. 10. 2017 od 13:45 na naší škole vystoupí Lucie Kunešová, HR Director ve společnosti ARRIVA TRANSPORT ČR, a.s. s přednáškou na téma Je dnes těžké najít zaměstnance? A je vůbec personální marketing důležitý?

Těšíme se na Vaši účast.
 
09.10.2017 12:50

Vážení uchazeči o studium na naší vysoké škole, přihlášky ke studiu přijímáme do 12. října 2017. Přijímáme do Bc. oborů Management organizací, Účetnictví, Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání a Ing. oborů Strategický management, Management firemních financí, Management v mezinárodním podnikání.

Přihlášku můžete podat osobně, poštou či e-mailem. Po podání přihlášky si s Vámi dohodneme termín přijímacího pohovoru.

09.10.2017 12:03

Vážení studenti,

vyhlašujeme hlasování pro exkurzi a mimoškolní aktivity na akademický rok 2017/2018.

Informace o výběru a přihlášení naleznete zde.

07.10.2017 11:12

Ve čtvrtek 12. 10. 2017  od 15:30 do 18:30 pro Vás otevíráme kurz, kde se dozvíte základní informace a budete moci vznášet dotazy. Přibližný obsah kurzu najdete na http://www.ittrochujinak.cz/ms-word/tipy-a-triky/ . Obsah bude přizpůsoben požadavkům účastníků. Více informací

04.07.2017 09:25

Najdi na trhu práce lepší uplatnění po absolvování našich rekvalifikačních kurzů.

- Manažer (4. - 29. 9. 2017)
- Time management (5. - 6. 9. 17)
- MBTI (12. - 13. 9. 2017)
a další ...

 

17.06.2017 09:36

Píšete bakalářskou či diplomovou práci a chcete pracovat efektivně? Využijte poslední příležitost před prázdninami a přijďte zjistit nebo si zopakovat, jak nastavit styly nejen odstavců, ale i seznamů a tabulek. Správným nastavením stylů si ušetříte hodiny, možná i desítky hodin věnovaných formátování dokumentu.

Kurz proběhne 29. 6. 2017 od 17 do 20 hodin. Přihlaste se e-mailem na jarmila.helmanova@gmail.com. Kurz je určen nejen studentům ale i veřejnosti.

Více informací o kurzu

06.06.2017 11:37

Milí studenti,

gratulujeme vám všem, kteří jste úspěšně složili státní závěrečné zkoušky a šťastně uzavřeli jednu etapu života.

Bude nám ctí předat vám slavnostně diplomy na akademickém obřadu PROMOCE, která se koná v pátek 30. června 2017 v Betlémské kapli.

Sraz úspěšných absolventů ve 13:15 hodin přímo v Betlémské kapli. Obřad bude zahájen ve 14:00 hodin.

28.04.2017 19:00

V pátek 28. dubna 2017 proběhla na Soukromé vysoké škole ekonomických studií mezinárodní vědecká konference "Aktuální trendy sociální práce v kontextu měnících se požadavků trhu práce", které se zúčastnili zástupci vysokých škol a organizací z České republiky, Slovenska, Polska, Portugalska, Irska a Ukrajiny.

Více o konferenci si můžete přečíst zde.    

18.04.2017 15:04

Nový kurz. Přijďte zjistit, jak naučit MS Excel, aby dělal rutinní práce za Vás. Termíny kurzu 15. 5. 2017 a 25. 5. 2017, vždy od 17:00. Více informací o kurzu

Další kurzy. V květnu otevíráme i další kurzy z Excelu a Wordu. Více informací o kurzech a termínech 
 

11.04.2017 09:05

Ve čtvrtek 20. 4. 2017 od 13:45 na naší škole vystoupí Richard Kolbe, vedoucí kreativního oddělení ve společnosti Leo Burnettna s přednáškou na téma Tvorba kreativní reklamy.

Těšíme se na Vaši účast.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Jednací řád Akademické rady Soukromé vysoké školy ekonomických studií

Všeobecná ustanovení

Čl. 1

Akademická rada Soukromé vysoké školy ekonomických studií, s. r. o., (dále jen "akademická rada") je samosprávným akademickým orgánem Soukromé vysoké školy ekonomických studií, s. r. o (dále jen "SVŠES") ustanoveným v souladu s §  1 1 a 1 2 zákona č. 111/1998 Sb. , o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), (dále jen "zákon o VŠ").

Čl. 2

Členy akademické rady jsou významní představitelé oborů, v nichž SVŠES uskutečňuje vzdělávací a výzkumnou, vývojovou a další tvůrčí činnost a představitelé institucí s regionální, celostátní či mezinárodní působností. Nejméně 6 členů jsou jiné osoby než členové akademické obce SVŠES.

Čl. 3
Zásady jednání

(1) Zasedání akademické rady svolává rektor podle potřeb SVŠES, nejméně však dvakrát za akademický rok.

(2) Rektor je povinen svolat akademickou radu v případě, že o to písemně požádá nejméně polovina členů akademické rady s uvedením programu jednání, a to nejpozději do 30 dnů od doručení žádosti.

(3) S výjimkou naléhavých případů se zasedání akademické rady svolává písemně nejméně 14 dní před termínem jednání.

(4) K projednání zásadních otázek musejí členové akademické rady předem obdržet písemné podklady nejméně 14 dní před termínem jednání.

Čl. 4

Jednání akademické rady řídí rektor nebo v jeho nepřítomnosti jím pověřený člen akademické rady.

Čl. 5

(1) Zasedání akademické rady jsou neveřejná.

(2) Na pozvání rektora se jednání akademické rady mohou zúčastnit další osoby.

Čl. 6

(1) Členové akademické rady mohou předkládat předsedajícímu jednání písemné nebo ústní návrhy. Podání návrhu musí být zaznamenáno v zápise z jednání.

(2) Z jednání akademické rady pořizuje určený pracovník písemný zápis, který po autorizaci rektorem musí být rozeslán členům akademické rady.

Čl. 7
Přijímání usnesení

(1) Akademická rada je způsobilá se usnášet, je-li na zasedání přítomna nadpoloviční většina jejích členů.

(2) Usnesení lze přijmout těmito způsoby:
a) konsensem v případech, kdy nikdo z členů nevysloví námitky,
b) veřejným hlasováním, k přijetí usnesení je třeba souhlasu nejméně dvou třetin přítomných členů akademické rady.

(3) O způsobu přijetí usnesení rozhoduje ten, kdo řídí zasedání akademické rady.

Čl. 8
Závěrečná ustanovení

(1) Zrušuje se Jednací řád Akademické rady SVŠES registrovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy pod č.j. 25 027/2000 – 30 dne 21. srpna 2000.

(2) Tento jednací řád Akademické rady nabývá platnosti podle § 36 odst. 1 a § 41 odst. 2 zákona o VŠ dnem registrace Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.

 

Ing. Lucie Marková, v. r.
rektorka