Novinky

08.02.2016 15:05

Vážení a milí účastníci znalostní soutěže,

ve čtvrtek 25. února se uskuteční v aule SVŠES slosování úspěšných odpovědí znalostní soutěže, která proběhla na veletrhu Gaudeamus. Ti z Vás, kteří v soutěži uspěli, postupují do slosování o ceny.

Těšíme se na odpoledne strávené s Vámi.

04.02.2016 15:03

Vážení studenti,

využijte možnost část svého studia absolvovat na zahraniční VŠ či získat odbornou praxi v zemích EU. Z programu Erasmus+ získáte finanční podporu na Váš pobyt.

Stačí mít odvahu, vybrat si cílovou zemi a vyjet.

02.11.2015 09:33

K další přednášce z přednáškového cyklu přijala naše pozvání paní JUDr. Věra Honusková, Ph.D. z katedry mezinárodního práva Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Přednáška proběhne v pondělí 9. 11. 2015 od 13:45 v aule SVŠES.

23.10.2015 11:30

Naše pozvání přijal pan Ing. Aleš Michl – portfoliový stratég Raiffeisenbank a ekonomický poradce ministra financí Andreje Babiše. Jeho přednáška s tématem FInance a investice v ČR se bude konat v aule školy v pondělí 2. 11. 2015 od 13:45 hodin

17.10.2015 11:37

Ve čtvrtek 29. 10. 2015 se od 12:00 hodin uskuteční v aule Soukromé vysoké školy ekonomických studií slavnostní imatrikulace nových studentů naší školy. 

16.10.2015 14:26

Ve čtvrtek 22. října proběhne druhá z cyklu letošník přednášek odborníků z praxe. Od 13:45 vystoupí náš absolvent Ing. Antonín Hájek, nyní ředitel Odboru interního auditu a kontroly Českých drah.

08.10.2015 10:20

Ve čtvrtek 15. 10. od 13:45 vystoupí na naší škole docentka RNDr. Jaroslava Pavelková, CSc. z Fakulty sociálných vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda z Trnavy (Slovensko) s přednáškou na téma Fenomén multikulturalismu z pohledu současné doby. Těšíme se na Vaši účast

27.03.2015 09:00

Ve čtvrtek 2. 4. 2015 od 14:30 hod. se koná v aule naší VŠ přednáška bývalého evropského komisaře pro rozšíření EU, velvyslance ČR při NATO a ve Velké Británii Mgr. Štefana Füleho na téma Problémy zahraniční politiky EU - válka na Ukrajině, vývoj zadluženého Řecka, řešení migrace do EU...

26.03.2015 10:40

V pondělí 30. 3. 2015 od 13:45 se koná v aule Soukromé vysoké školy ekonomických studií přednáška na téma Rozhodčí řízení.

Přednášejícím je profesor mezinárodního práva a dlouholetý pedagog PFUK, působící u rozhodčího soudu při Hospodářské komoře a Agrární komoře ČR prof. JUDr. Květoslav Růžička, CSc.

20.03.2015 11:37

Na SVŠES proběhne 25. 3. 2015 v 15:00 hod. přednáška na téma Aktuální problematika finančního poradenství.

Přednášejícím je Ing. Martin Podolák, oblastní ředitel OVB Allfinanz a finanční poradce vystupující v pořadu České televize „Krotitelé dluhů“

 

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

E-learningové kurzy z účetnictví a daní pro osoby samostatně výdělečně činné se zaměřením na osoby s tělesným postižením

Stručný popis průběhu realizace projektu

Projekt byl zahájen v situaci, kdy měli nějakou zkušenost s používáním e-learningu měli pouze pracovníci katedry matematiky a  informačních technologií.
Průběh projektu lze rozdělit do 5 etap.

1. etapa – přípravné činnosti – září 06 až leden 07

Před samotným zahájením prací na přípravě kurzů proběhly na začátku projektu následující činnosti:

  1. Byly uzavřeny smlouvy s pracovníky realizačního týmu projektu.
  2. Byla uzavřena partnerská smlouva se Západočeskou univerzitou v Plzni.
  3. Byly vytvořeny webové stránky projektu.
  4. Byl vytištěn plakát s informacemi o projektu, který byl umístěn v budově školy.
  5. Byla uzavřena smlouva se Sdružením BMI o zajištění publicity a propagace projektu.
  6. Bylo zakoupeno technické vybavení a software potřebný pro splnění cílů projektu. Dodavatel byl vybrán na základě výběrového řízení. Byl nainstalován veškerý software nutný ke tvorbě kurzů.
  7. Autoři, tutoři a pracovníci technické a metodické pomoci absolvovali prezenční i e-learningové kurzy týkající metodiky distančního vzdělávání, e-learningu a autorské práce. Kurzy zajišťoval partner projektu ZČU v Plzni.
  8. Pracovníci technické a metodické pomoci a koordinátor projektu absolvovali kurz práce s grafickými programy pro tvorbu grafických prvků kurzů.
  9. Byl zprovozněn FTP server, na němž byly po celou dobu projektu zveřejňovány soubory s informace o projektu pro pracovníky projektu.

2. etapa – tvorba kurzů – únor 07 až červenec 07

  1. Autoři byli seznámeni s  autorským systémem ProAuthor, ve kterém kurzy vytvářeli.
  2. Autoři pracovali na přípravě textové části kurzů Daňová evidence a Základy účetnictví. Metodickou pomoc jim zajišťovala ZČU v Plzni a pracovníci technické a metodické pomoci.
  3. Pracovníci technické a metodické pomoci připravovali grafické prvky pro kurzy.
  4. Byl nainstalován LMS systém Moodle na server a připraven jeho grafický vzhled. Připraven byl i grafický vzhled kurzů a jejich metodických prvků.
  5. Bylo dokoupeno zařízení pro lepší komunikaci s účastníky kurzů – sluchátka a webové kamery.
  6. Byl zahájen nábor účastníků pilotního běhu kurzů (zajišťovala společnost EPMA).
  7. Byl zpracováván kurz o práci účastníků kurzů s LMS Moodlem.
  8. Dokončené kurzy byly předány k odborné i metodické oponentuře (oponenti byli z VŠE Praha a ZČU v Plzni).
  9. Ve spolupráci s ZČU byl řešen problém s převodem kurzů z autorského systému ProAuthor na e-learningový portál (do LMS Moodle).

3. etapa – příprava kurzů ke spuštění – srpen 07 až říjen 07

  1. Tutoři byli proškoleni v práci s LMS Moodle, v němž budou kurzy provozovány.
  2. Proběhl seminář o tutorské práci (zajišťovaný ZČU v Plzni).
  3. Kurzy byly upraveny na základě odborných a metodických posudků.
  4. Byl zpracován sociologický průzkum Vzdělávací potřeby OSVČ (TNS Aisa).
  5. Kurzy byly doplněny o informace a spolufinancování jejich vzniku Evropským sociálním fondem, rozpočtem ČR a rozpočtem hl. města Prahy a evaluačním dotazníkem.
  6. Kurzy byly převedeny z autorského systému do LMS Moodle a připraveny ke spuštění.
  7. Účastníkům kurzů byly zaslány materiály na CD a kurzy na e-portálu byly pro účastníky zpřístupněny 22. 10. 2007.

4. etapa – pilotní běh kurzů – listopad 07 až duben 08

  1. Proběhly prezenční tutoriály v bezbariérové učebně pro účastníky obou kurzů.
  2. Probíhal pilotní běh obou kurzů
  3. Byl rozvíjen LMS Moodle a zkvalitňován převod kurzů
  4. Probíhaly přípravné práce na organizaci konference E-learning, další vzdělávání a vzdělávání osob s postižením
  5. Kurzy byly ukončeny a úspěšným účastníkům byla vydána osvědčení

5. etapa – finalizace kurzů, konference a ukončovací práce – květen 08 až srpen 08

  1. Tutorky zpracovaly evaluační dotazník tutora a na základě evaluačních dotazníků účastníků zpravovaly hodnocení pilotního běhu kurzů.
  2. Na základě zkušeností z pilotního běhu byly kurzy upraveny včetně grafických prvků.
  3. Byla organizována a propagována konference, která 27. 6. 08 úspěšně proběhla.
  4. Byl zpracován a vydán sborník konference.
  5. S vedením školy bylo projednáno další pokračování kurzů po ukončení projektu.
  6. Byly archivovány elektronické materiály projektu.
  7. Byly zahájeny práce na zpracování závěrečné zprávy projektu a archivaci všech jeho materiálů.

 

Projekt byl po celou dobu řízen projektovou radou, jejíž členy byli dva pracovníci SVŠES (Mgr. Jarmila Helmanová, Ing. Milan Hála) a jeden pracovník ZČU (Ing. Jan Hán, Ph.D.) V realizačním týmu projektu bylo 12 pracovních pozic, na nichž postupně pracovalo 15 lidí (z naší školy Mgr. Jarmila Helmanová, Ing. Milan Hála, Ing. Vladimír Vacek, Mgr. Věra Hudečková, Ing. Lenka Fulínová, Ing. Eva Holínská celkem na 11 pracovních pozicích). Rada koordinovala, řídila a kontrolovala práci všech pracovníků. Průběžně byly zaznamenávány všechny aktivity projektu, pořizována dokumentace, vedeno účetnictví. Pravidelně probíhaly kontrolní dny, kterých se zúčastňoval i koordinátor ZČU. Podle potřeb byla nakupována literatura a spotřební materiál
Průběžně byly vyvíjeny aktivity související s publicitou a propagací projektu – bližší informace najdete v části Publicita.