Novinky

12.10.2017 13:21

Ve čtvrtek 19. 10. 2017 od 13:45 na naší škole vystoupí Lucie Kunešová, HR Director ve společnosti ARRIVA TRANSPORT ČR, a.s. s přednáškou na téma Je dnes těžké najít zaměstnance? A je vůbec personální marketing důležitý?

Těšíme se na Vaši účast.
 
09.10.2017 12:50

Vážení uchazeči o studium na naší vysoké škole, přihlášky ke studiu přijímáme do 12. října 2017. Přijímáme do Bc. oborů Management organizací, Účetnictví, Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání a Ing. oborů Strategický management, Management firemních financí, Management v mezinárodním podnikání.

Přihlášku můžete podat osobně, poštou či e-mailem. Po podání přihlášky si s Vámi dohodneme termín přijímacího pohovoru.

09.10.2017 12:03

Vážení studenti,

vyhlašujeme hlasování pro exkurzi a mimoškolní aktivity na akademický rok 2017/2018.

Informace o výběru a přihlášení naleznete zde.

<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

SVŠES realizuje výzkum pro firmy

Zaměřujeme se nejen na výuku, výzkumnou činnost, ale i na praktickou aplikaci nejnovějších vědeckých poznatků ve firmách a organizacích.

Pomůžeme Vám v oblasti řízení Vaší instituce včetně strategického řízení, provozního managementu, řízení projektů, v oblasti personalistiky, marketingu, finančního managementu a mezinárodního obchodu.  Rádi pro Vás provedeme výzkum ve výše uvedených oblastech a navrhneme metodiku a postupy, které povedou ke zlepšení Vaší činnosti.

Do výzkumů zapojujeme zkušené odborníky z řad akademických pracovníků naší školy, do mapovacích fází i nadané studenty, kteří se spolupodílejí především na technicko-administrativním zpracování projektů.

Příklady námi realizovaných výzkumů a projektů:

  • Optimalizace sítě školských zařízení z hlediska efektivního vynakládání rozpočtových prostředků v návaznosti na prognózu demografického vývoje na území MČ Praha 8 (výzkum pro Městskou část Praha 8),
  • Návrh konzistentního a efektivního systému odměňování ve společnosti S com s.r.o. s ohledem na oborová specifika (projekt pro společnost S com s.r.o.),
  • Problematika zavádění EURA v ČR z hlediska potřeb zabezpečení komunikační kampaně zaměřené na osoby s postižením jako cílové skupiny (výzkumná studie pro Ministerstvo financí ČR).