Novinky

29.03.2016 13:37

Zveme všechny zájemce, především středoškolskou mládež, na bezplatné přednášky na témata, která by vás mohla zajímat:

5. 4. Psychologie reklamy, co je zakázáno a co je povoleno

12. 4. MBTI testy osobnosti a jejich užití v praxi

13. 4. Nekalé praktiky v marketingu

Bližší informace zde.

08.02.2016 15:05

Vážení a milí účastníci znalostní soutěže,

ve čtvrtek 25. února se uskuteční v aule SVŠES slosování úspěšných odpovědí znalostní soutěže, která proběhla na veletrhu Gaudeamus. Ti z Vás, kteří v soutěži uspěli, postupují do slosování o ceny.

Těšíme se na odpoledne strávené s Vámi.

04.02.2016 15:03

Vážení studenti,

využijte možnost část svého studia absolvovat na zahraniční VŠ či získat odbornou praxi v zemích EU. Z programu Erasmus+ získáte finanční podporu na Váš pobyt.

Stačí mít odvahu, vybrat si cílovou zemi a vyjet.

<< 12 | 13 | 14 | 15 | 16 >>

SVŠES realizuje výzkum pro firmy

Zaměřujeme se nejen na výuku, výzkumnou činnost, ale i na praktickou aplikaci nejnovějších vědeckých poznatků ve firmách a organizacích.

Pomůžeme Vám v oblasti řízení Vaší instituce včetně strategického řízení, provozního managementu, řízení projektů, v oblasti personalistiky, marketingu, finančního managementu a mezinárodního obchodu.  Rádi pro Vás provedeme výzkum ve výše uvedených oblastech a navrhneme metodiku a postupy, které povedou ke zlepšení Vaší činnosti.

Do výzkumů zapojujeme zkušené odborníky z řad akademických pracovníků naší školy, do mapovacích fází i nadané studenty, kteří se spolupodílejí především na technicko-administrativním zpracování projektů.

Příklady námi realizovaných výzkumů a projektů:

  • Optimalizace sítě školských zařízení z hlediska efektivního vynakládání rozpočtových prostředků v návaznosti na prognózu demografického vývoje na území MČ Praha 8 (výzkum pro Městskou část Praha 8),
  • Návrh konzistentního a efektivního systému odměňování ve společnosti S com s.r.o. s ohledem na oborová specifika (projekt pro společnost S com s.r.o.),
  • Problematika zavádění EURA v ČR z hlediska potřeb zabezpečení komunikační kampaně zaměřené na osoby s postižením jako cílové skupiny (výzkumná studie pro Ministerstvo financí ČR).