Novinky
Chcete se dozvědět, jakým způsobem firmy, mnohdy skrytě a rafinovaně, získávají a lákají zákazníky?
Přihlašte se na náš kurz Pasti v marketingu, který se koná v úterý 7. 11. 2017.
V pondělí 23. 10. 2017 od 13:45 na naší škole vystoupí Hana Samuelová, PR manager ve společnosti Karlín Group, a. s. s přednáškou na téma Development.
Těšíme se na Vaši účast.
Ve čtvrtek 19. 10. 2017 od 13:45 na naší škole vystoupí Lucie Kunešová, HR Director ve společnosti ARRIVA TRANSPORT ČR, a.s. s přednáškou na téma Je dnes těžké najít zaměstnance? A je vůbec personální marketing důležitý?
Těšíme se na Vaši účast.Vážení uchazeči o studium na naší vysoké škole, přihlášky ke studiu přijímáme do 12. října 2017. Přijímáme do Bc. oborů Management organizací, Účetnictví, Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání a Ing. oborů Strategický management, Management firemních financí, Management v mezinárodním podnikání.
Přihlášku můžete podat osobně, poštou či e-mailem. Po podání přihlášky si s Vámi dohodneme termín přijímacího pohovoru.
Vážení studenti,
vyhlašujeme hlasování pro exkurzi a mimoškolní aktivity na akademický rok 2017/2018.
Informace o výběru a přihlášení naleznete zde.
Ve čtvrtek 12. 10. 2017 od 15:30 do 18:30 pro Vás otevíráme kurz, kde se dozvíte základní informace a budete moci vznášet dotazy. Přibližný obsah kurzu najdete na https://www.ittrochujinak.cz/ms-word/tipy-a-triky/ . Obsah bude přizpůsoben požadavkům účastníků. Více informací
Najdi na trhu práce lepší uplatnění po absolvování našich rekvalifikačních kurzů.
- Manažer (4. - 29. 9. 2017)
- Time management (5. - 6. 9. 17)
- MBTI (12. - 13. 9. 2017)
a další ...
Píšete bakalářskou či diplomovou práci a chcete pracovat efektivně? Využijte poslední příležitost před prázdninami a přijďte zjistit nebo si zopakovat, jak nastavit styly nejen odstavců, ale i seznamů a tabulek. Správným nastavením stylů si ušetříte hodiny, možná i desítky hodin věnovaných formátování dokumentu.
Kurz proběhne 29. 6. 2017 od 17 do 20 hodin. Přihlaste se e-mailem na jarmila.helmanova@gmail.com. Kurz je určen nejen studentům ale i veřejnosti.
V pátek 28. dubna 2017 proběhla na Soukromé vysoké škole ekonomických studií mezinárodní vědecká konference "Aktuální trendy sociální práce v kontextu měnících se požadavků trhu práce", které se zúčastnili zástupci vysokých škol a organizací z České republiky, Slovenska, Polska, Portugalska, Irska a Ukrajiny.
Více o konferenci si můžete přečíst zde.
Nový kurz. Přijďte zjistit, jak naučit MS Excel, aby dělal rutinní práce za Vás. Termíny kurzu 15. 5. 2017 a 25. 5. 2017, vždy od 17:00. Více informací o kurzu
Další kurzy. V květnu otevíráme i další kurzy z Excelu a Wordu. Více informací o kurzech a termínech
Jednací řád Akademické rady Soukromé vysoké školy ekonomických studií
Všeobecná ustanovení
Čl. 1
Akademická rada Soukromé vysoké školy ekonomických studií, s. r. o., (dále jen "akademická rada") je samosprávným akademickým orgánem Soukromé vysoké školy ekonomických studií, s. r. o (dále jen "SVŠES") ustanoveným v souladu s § 1 1 a 1 2 zákona č. 111/1998 Sb. , o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), (dále jen "zákon o VŠ").
Čl. 2
Členy akademické rady jsou významní představitelé oborů, v nichž SVŠES uskutečňuje vzdělávací a výzkumnou, vývojovou a další tvůrčí činnost a představitelé institucí s regionální, celostátní či mezinárodní působností. Nejméně 6 členů jsou jiné osoby než členové akademické obce SVŠES.
Čl. 3
Zásady jednání
(1) Zasedání akademické rady svolává rektor podle potřeb SVŠES, nejméně však dvakrát za akademický rok.
(2) Rektor je povinen svolat akademickou radu v případě, že o to písemně požádá nejméně polovina členů akademické rady s uvedením programu jednání, a to nejpozději do 30 dnů od doručení žádosti.
(3) S výjimkou naléhavých případů se zasedání akademické rady svolává písemně nejméně 14 dní před termínem jednání.
(4) K projednání zásadních otázek musejí členové akademické rady předem obdržet písemné podklady nejméně 14 dní před termínem jednání.
Čl. 4
Jednání akademické rady řídí rektor nebo v jeho nepřítomnosti jím pověřený člen akademické rady.
Čl. 5
(1) Zasedání akademické rady jsou neveřejná.
(2) Na pozvání rektora se jednání akademické rady mohou zúčastnit další osoby.
Čl. 6
(1) Členové akademické rady mohou předkládat předsedajícímu jednání písemné nebo ústní návrhy. Podání návrhu musí být zaznamenáno v zápise z jednání.
(2) Z jednání akademické rady pořizuje určený pracovník písemný zápis, který po autorizaci rektorem musí být rozeslán členům akademické rady.
Čl. 7
Přijímání usnesení
(1) Akademická rada je způsobilá se usnášet, je-li na zasedání přítomna nadpoloviční většina jejích členů.
(2) Usnesení lze přijmout těmito způsoby:
a) konsensem v případech, kdy nikdo z členů nevysloví námitky,
b) veřejným hlasováním, k přijetí usnesení je třeba souhlasu nejméně dvou třetin přítomných členů akademické rady.
(3) O způsobu přijetí usnesení rozhoduje ten, kdo řídí zasedání akademické rady.
Čl. 8
Závěrečná ustanovení
(1) Zrušuje se Jednací řád Akademické rady SVŠES registrovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy pod č.j. 25 027/2000 – 30 dne 21. srpna 2000.
(2) Tento jednací řád Akademické rady nabývá platnosti podle § 36 odst. 1 a § 41 odst. 2 zákona o VŠ dnem registrace Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.
Ing. Lucie Marková, v. r.
rektorka