Novinky

16.11.2016 12:32

Vážení studenti,

ve dnech 21. a 24. 11. 2016 od 13:30 do 15:30 hodin budou probíhat volby do Akademického studentského senátu. Prosíme všechny naše studenty, aby si vybrali svého kandidáta a voleb se zúčastnili - je na Vás, kdo Vás bude zastupovat :). Volební urny a hlasovací lístky najdete v aule.

14.11.2016 09:49

V pondělí 21. 11. od 13:45 na naší škole vystoupí absolvent Ing. Tomáš Douda, DiS. s přednáškou na téma Marketing a já.

Těšíme se na Váší účast.

24.10.2016 11:03

V pondělí 31. 10. od 13:45 na naší škole vystoupí z úřadu vlády ČR JUDr. Miroslav Pulgret s přednáškou na téma Podnikání ve zdravotnictví.

Těšíme se na Vaši účast

18.10.2016 11:14

Seznámili se během studia na naší škole. Netrvalo dlouho a vytvořili zamilovaný pár. Romantický vztah přešel pozvolna ve společné soužití a rodinný život i s maličkým Robinem. Aby nebylo pochyb o tom, že k sobě všichni tři neoddělitelně patří, rozhodli se snoubenci Ing. Lucie Šrettrová a Bc. Ivo Brejšek pro další krok. U nás se seznámili, u nás se berou. Svatba se koná 21. 10. 2016 v 15:00 v aule SVŠES.

11.10.2016 10:27

Ve čtvrtek 13. 10. od 13:45 vystoupí na naší škole Ing. Jan Škraňka - storymaker ze společnosti You story up! s přednáškou na téma Sociální sítě v komerčním využití, guerilla marketing. Těšíme se na Vaši účast

01.09.2016 09:47

Zveme Vás na seminář Typologie osobnosti MBTI. Seminář je vhodný pro pracovníky v HR, manažery, pedagogy a ty, kteří by třeba jen rádi zlepšili vztahy na pracovištích či v rodinách.

Další informace a přihlašovací formulář naleznete zde.

30.08.2016 13:17

Nabízíme veřejnosti i studentům kurz určený všem, kdo používající německý jazyk nejenom v manažerských pozicích, ale i všem komunikujícím německy ve svém profesním životě.

Bližší informace

10.05.2016 10:49

Zveme všechny zájemce na pokračování cyklu bezplatných přednášek na zajímavá témata:

24. 5. Nekalé praktiky v marketingu

16. 6. Bezúplatné příjmy z pohledu zákona o daních z příjmů

30. 6. Psychologický význam barev a jejich využití v reklamě

Bližší informace zde

26.04.2016 12:35

K další přednášce z přednáškového cyklu přijal naše pozvání pan Mgr. Martin Jelínek, pracovník střediska Probační a mediační služby.
Přednáška proběhne v pondělí 2. 5. 2016 od 15:30 v aule SVŠES.

29.03.2016 13:37

Zveme všechny zájemce, především středoškolskou mládež, na bezplatné přednášky na témata, která by vás mohla zajímat:

5. 4. Psychologie reklamy, co je zakázáno a co je povoleno

12. 4. MBTI testy osobnosti a jejich užití v praxi

13. 4. Nekalé praktiky v marketingu

Bližší informace zde.

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

E-learningové kurzy z účetnictví a daní pro osoby samostatně výdělečně činné se zaměřením na osoby s tělesným postižením

Stručný popis průběhu realizace projektu

Projekt byl zahájen v situaci, kdy měli nějakou zkušenost s používáním e-learningu měli pouze pracovníci katedry matematiky a  informačních technologií.
Průběh projektu lze rozdělit do 5 etap.

1. etapa – přípravné činnosti – září 06 až leden 07

Před samotným zahájením prací na přípravě kurzů proběhly na začátku projektu následující činnosti:

  1. Byly uzavřeny smlouvy s pracovníky realizačního týmu projektu.
  2. Byla uzavřena partnerská smlouva se Západočeskou univerzitou v Plzni.
  3. Byly vytvořeny webové stránky projektu.
  4. Byl vytištěn plakát s informacemi o projektu, který byl umístěn v budově školy.
  5. Byla uzavřena smlouva se Sdružením BMI o zajištění publicity a propagace projektu.
  6. Bylo zakoupeno technické vybavení a software potřebný pro splnění cílů projektu. Dodavatel byl vybrán na základě výběrového řízení. Byl nainstalován veškerý software nutný ke tvorbě kurzů.
  7. Autoři, tutoři a pracovníci technické a metodické pomoci absolvovali prezenční i e-learningové kurzy týkající metodiky distančního vzdělávání, e-learningu a autorské práce. Kurzy zajišťoval partner projektu ZČU v Plzni.
  8. Pracovníci technické a metodické pomoci a koordinátor projektu absolvovali kurz práce s grafickými programy pro tvorbu grafických prvků kurzů.
  9. Byl zprovozněn FTP server, na němž byly po celou dobu projektu zveřejňovány soubory s informace o projektu pro pracovníky projektu.

2. etapa – tvorba kurzů – únor 07 až červenec 07

  1. Autoři byli seznámeni s  autorským systémem ProAuthor, ve kterém kurzy vytvářeli.
  2. Autoři pracovali na přípravě textové části kurzů Daňová evidence a Základy účetnictví. Metodickou pomoc jim zajišťovala ZČU v Plzni a pracovníci technické a metodické pomoci.
  3. Pracovníci technické a metodické pomoci připravovali grafické prvky pro kurzy.
  4. Byl nainstalován LMS systém Moodle na server a připraven jeho grafický vzhled. Připraven byl i grafický vzhled kurzů a jejich metodických prvků.
  5. Bylo dokoupeno zařízení pro lepší komunikaci s účastníky kurzů – sluchátka a webové kamery.
  6. Byl zahájen nábor účastníků pilotního běhu kurzů (zajišťovala společnost EPMA).
  7. Byl zpracováván kurz o práci účastníků kurzů s LMS Moodlem.
  8. Dokončené kurzy byly předány k odborné i metodické oponentuře (oponenti byli z VŠE Praha a ZČU v Plzni).
  9. Ve spolupráci s ZČU byl řešen problém s převodem kurzů z autorského systému ProAuthor na e-learningový portál (do LMS Moodle).

3. etapa – příprava kurzů ke spuštění – srpen 07 až říjen 07

  1. Tutoři byli proškoleni v práci s LMS Moodle, v němž budou kurzy provozovány.
  2. Proběhl seminář o tutorské práci (zajišťovaný ZČU v Plzni).
  3. Kurzy byly upraveny na základě odborných a metodických posudků.
  4. Byl zpracován sociologický průzkum Vzdělávací potřeby OSVČ (TNS Aisa).
  5. Kurzy byly doplněny o informace a spolufinancování jejich vzniku Evropským sociálním fondem, rozpočtem ČR a rozpočtem hl. města Prahy a evaluačním dotazníkem.
  6. Kurzy byly převedeny z autorského systému do LMS Moodle a připraveny ke spuštění.
  7. Účastníkům kurzů byly zaslány materiály na CD a kurzy na e-portálu byly pro účastníky zpřístupněny 22. 10. 2007.

4. etapa – pilotní běh kurzů – listopad 07 až duben 08

  1. Proběhly prezenční tutoriály v bezbariérové učebně pro účastníky obou kurzů.
  2. Probíhal pilotní běh obou kurzů
  3. Byl rozvíjen LMS Moodle a zkvalitňován převod kurzů
  4. Probíhaly přípravné práce na organizaci konference E-learning, další vzdělávání a vzdělávání osob s postižením
  5. Kurzy byly ukončeny a úspěšným účastníkům byla vydána osvědčení

5. etapa – finalizace kurzů, konference a ukončovací práce – květen 08 až srpen 08

  1. Tutorky zpracovaly evaluační dotazník tutora a na základě evaluačních dotazníků účastníků zpravovaly hodnocení pilotního běhu kurzů.
  2. Na základě zkušeností z pilotního běhu byly kurzy upraveny včetně grafických prvků.
  3. Byla organizována a propagována konference, která 27. 6. 08 úspěšně proběhla.
  4. Byl zpracován a vydán sborník konference.
  5. S vedením školy bylo projednáno další pokračování kurzů po ukončení projektu.
  6. Byly archivovány elektronické materiály projektu.
  7. Byly zahájeny práce na zpracování závěrečné zprávy projektu a archivaci všech jeho materiálů.

 

Projekt byl po celou dobu řízen projektovou radou, jejíž členy byli dva pracovníci SVŠES (Mgr. Jarmila Helmanová, Ing. Milan Hála) a jeden pracovník ZČU (Ing. Jan Hán, Ph.D.) V realizačním týmu projektu bylo 12 pracovních pozic, na nichž postupně pracovalo 15 lidí (z naší školy Mgr. Jarmila Helmanová, Ing. Milan Hála, Ing. Vladimír Vacek, Mgr. Věra Hudečková, Ing. Lenka Fulínová, Ing. Eva Holínská celkem na 11 pracovních pozicích). Rada koordinovala, řídila a kontrolovala práci všech pracovníků. Průběžně byly zaznamenávány všechny aktivity projektu, pořizována dokumentace, vedeno účetnictví. Pravidelně probíhaly kontrolní dny, kterých se zúčastňoval i koordinátor ZČU. Podle potřeb byla nakupována literatura a spotřební materiál
Průběžně byly vyvíjeny aktivity související s publicitou a propagací projektu – bližší informace najdete v části Publicita.